2012. szeptember 5., szerda

Elkezdődött !

Úgy látszik a mai világban már nem lehet meglenni blogok nélkül.
Eddig csak ültem és olvastam a mások blogját, blogjait. Nem mondom szórakoztató sokszor, de van valami ami az emberben van, ott motoszkál, hogy a fene egye már meg, erről én is tudnék mit mondani, írni. És ekkor elkezdődik valami mozogni az emberke fejében, cikázik a gondolat ide oda a sok ötlet, téma között, és kinél egyből, kinél később, de megszületik a vágy, hogy neki kezdjen írni.
Persze most nyugodtan jöhet a szokásos „értelmiségi szöveg”, miszerint na megint egy újabb mitugrász jött fel a porondra és babérokra törekszik. És ez így van a 99,99%-ban. Mivel Én, az új „blogger” szokás szerint, illetve magamhoz hűen mindig kicsit másképp gondolkodom mint ahogy az elvárható szokott lenni, így Engem egyáltalán nem érdekel, hogy ki és mikor olvas, vagy éppen milyennek „értékel”.
Mivel szeretek provokálni, mivel az már egy mesterségesen kialakított konfliktus, ami viszont egy gondolat sort - azaz egy polémiát indít, így már az eddigiekben is „direkt” hagytam, elszórtam vita indítókat.
Nem vagyok nagyképű, de nem véletlenül írtam magamról nagy betűvel. Első és útólsó ilyen „elírás” volt. Ezzel a ténnyel csak igazolni akarom, hogy egy személyiség van a sorok mögött, egy privát, önálló gondolatokkal rendelkező egyed, ember, élőlény. Nem akarok majmolni másokat, bár sokan vannak akikre felnézek mint író, mint ember, mint személyiség. Remélem nem esek abba a csapdába, hogy Őket másoljam. Bár magamat ismerve ez sosem valósulhat meg :)).
Akit ezek után is érdekel az, hogy mit írok, annak kellemes időtöltést kívánok.
     A szabad, józan gondolkodás legyen velünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése