2012. szeptember 12., szerda

Kolozsvári rádió adása, szep.12.2012

Bizonyára sokan hallgatják a kolozsvári rádió hétköznapi reggeli magyar nyelvű adását, a Hangoló műsort. Legalábbis remélem, hogy sokan hallgatják. Ma kivételesen én is belehallgattam. Mit mondjak? Első hallgatásra nem szabad véleményt mondani, nem ildomos. Előbb meg kell ismerni a műsor szerkezetét, mondani valóját stb stb. Így most nem is véleményezem, viszont állíthatóm, hogy hangzásilag merem állítani, hogy veri a nagyváradi magyar rádiót. Ez sajna elég rossz hír a váradiaknak :).
Ami viszont meglepet és nem tudom eldönteni, hogy véletlen (akár azt is mondhatnánk, hogy azért mégsem egy profi rádiós csapatról van szó, bár ezt nem állítom) vagy szándékos (valószínűsítem, hogy nem a magyar csapat általi) malőrt hallhattam:
- 2x windows újraindítási hang;
- 2x számítógép error hang.
Na egye fene mondhatjuk, de 9,55-kor amikor a kolléga jött híreket olvasni a műsorrácsnak megfelelően, a következő hang jelenet jutott el hozzám, mint egy halandó rádióshoz:
- kolléga: És akkor a hírek következnek: Kolozsváron ...
- csajszi: Merge asta? Unu, doi, unu
- pasi1: lasă că e bine așa, salvăm asta?
- pasi2: încă nu ...
- csajszi: unu, doi, proba, unu, doi
- pasi1: salvăm așa, pe frecvanța asta 707, sau cît-îi, e bine salvăm!
- csajszi: bine se aude, e bine așa?
- pasi1: e bine salvăm frecvența, lasă așa
- pasi2: oricum mai verificăm, e bine acuma așa
- csajszi: doi, unu, proba, nah mai vedem
- kolléga: Időjárás jelentés...
Most már kíváncsi vagyok, vajon ez mindennapos? Holnap ismét rádiózni fogok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése